суббота, 23 февраля 2013 г.

ფრთხილები

    ერთხელ ჩემი მასწავლებელი თავის ძმაკაცზე, ყველასთვის ცნობილ ადამიანზე, ამბებს ყვებოდა; ასე იციან ხოლმე მათ, ვისაც მეგობრად განგებამ გამოჩენილი ადამიანი არგუნა: ვითომ დასცინიან და არც დასცინიან... ყველგან ყვებიან მათზე "შინაურულ" ამბებს და ამით იმის თქმა უნდათ - დახე, დახე... როგორ კარგ ხალხში მიწევსო ყოფნა”...
    - ...მე ეგეთი ფრთხილი და მოსიყვარულე მამა ჯერ არ მინახავს... – თქვა და მეც ჩამითრია მსმენელად სუფრის ორიოდე წევრთან ერთად...
    – ფრთხილია... ფრთხილია, რომ ჰა.... ერთხელ მოსკოვში ვიყავით, ზამთარში, გზა მოყინული იყო, ფეხი მოუცურდა და წაიქცა... სანამ ახლოს მივიდოდი, არც მოუხედია და ისე თქვა - ფრთხილად, შვილო, მოყინულია...
    – თქვენ გითხარათ შვილოო?!
    – არა, კაცო.... – და გადაიხარხარა – თავისი შვილი გაახსენდა, ყველა საფრთხეში ის ახსენდებოდა –”ფრთხილად, შვილო... ფრთხილადო”..
    ...თავად ერთხელაც აროხროხდა და მსმენელებსაც ღიმილი გადააკრა სახეზე... ჩემს გარდა.
    – შენ რატომ არ იცინი, არ მოგეწონა ამბავი?!
    – მეც ეგეთი ფრთხილი ვარ.
    – ჰოო-ო?!
    – დიახ!
    
  ...ახლა აღარც ის ფრთხილი მამაა ცოცხალი და აღარც მისი შვილი... ჩემი მასწავლებელიც დიდი ხანია წავიდა... 
    მე კი ვფრთხილობ, მაგრამ რა ხეირი?! - დღეს-ხვალ მეც წავალ....
    – ჰოო-ო?!
    – დიახ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий